Winkelwagen
/ {[{jc.cart.data.item_count}]} product producten
Er zijn geen sieraden of andere items in uw winkelwagen!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
GEEN VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND BIJ BESTELLINGEN BOVEN € 9,90!
Winkelwagen
{[{jc.cart.data.item_count}]} product producten
Er zijn geen sieraden of andere items in uw winkelwagen!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
Subtotaal
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}

RUILEN OF RETOURNEREN?

Hier doen we niet moeilijk over, ruilen of retourneren kan altijd zonder dat we de reden hoeven te weten (hoewel we het natuurlijk wel graag willen horen als een product niet aan de verwachting voldoet).
U heeft 14 dagen de tijd om een besteld product te ruilen of terug te sturen in nieuwe en ongebruikte staat met de originele verpakking.
Mochten wij een product beschadigd retour krijgen dan kunnen wij u geen geld terug geven. 


De risico’s van het retour verzenden zijn voor u. U betaalt dus zelf de kosten voor het terugsturen van een product. De kosten voor het opnieuw verzenden van een product nemen wij voor onze rekening.

Waarom worden de retourkosten in rekening gebracht?

Wij betalen voor u de verzendkosten, dus bestellen en verzenden is geheel gratis. Mocht u willen retourneren dan vinden we het wel zo eerlijk als u zelf de verzendkosten betaald. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg als ik een product terug stuur?

Natuurlijk doen we dit zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 4 weken nadat we het product retour hebben ontvangen in goede staat.

Waar kan ik mijn retour producten heen sturen? Dit kan naar:

Fates

Tav de klantenservice 

Van Zuijtland 35

2731GN Benthuizen.

 

Natuurlijk kunt u ons altijd even bellen voor overleg of vragen.
Dit kunt u doen op maandag t/m vrijdag tussen 11.00 – 17.00 uur.
Telefoonnummer: 06-41653000. Of mail naar webshop@fates.nl

Wat doe ik als ik wil ruilen voor een goedkoper of duurder product?

Is een product goedkoper dan krijgt u natuurlijk het verschil in prijs terug. Als een product duurder is dan vragen wij u om een bijbetaling. 
Wij zullen dan per E-mail contact met u opnemen of u even bellen.