Bezorgen en retour

Bezorgen en retourneren:

Fates brengt geen verzendkosten in rekening. Over het algemeen maken wij gebruik van post.nl om pakjes te verzenden. 

Retourneren:
Hier doen we niet moeilijk over, ruilen of retourneren kan altijd zonder dat we de reden hoeven te weten (hoewel we het natuurlijk wel graag willen horen als een product niet aan de verwachting voldoet). U hebt 14 dagen de tijd om een besteld product te ruilen of terug te sturen.
Wij raden u aan gebruik temaken van een track & trace service. Zo kunnen u en wij nooit problemen krijgen als een pakket niet is ontvangen. 

De risico’s van het retour verzenden zijn voor u. U betaalt dus zelf de kosten voor het terugsturen van een product. De kosten voor het opnieuw verzenden van een product nemen wij voor onze rekening.

Waarom worden de retourkosten in rekening gebracht?

We hebben hier zeker over nagedacht. Veel webshops betalen zelf de kosten van het retour zenden. Echter, deze bedrijven brengen deze kosten wel degelijk bij u in rekening door deze kosten te verdisconteren in het product dat u besteld. U betaalt dus gewoon meer voor een product. Dat doen wij niet. Dat vinden we wel zo eerlijk. Maar, let op onze acties. Soms versturen we zonder verzendkosten bij speciale promoties.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg als ik een product terug stuur?

Natuurlijk doen we dit zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 4 weken nadat we het product retour hebben ontvangen.

Waar kan ik mijn retour producten heen sturen?

U kunt uw retouren verzenden naar:

FATES
t.a.v. de klantenservice
v Zuijtland 35
2731 GN Benthuizen

Natuurlijk kunt u ons altijd even bellen voor overleg of vragen. Dit kunt u doen op dinsdag t/m vrijdag tussen 11.00 – 18.00 uur. Telefoonnummer: 06-42653000. Of mail naar webshop@fates.nl Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Wat doe ik als ik wil ruilen voor een goedkoper of duurder product?

Is een product goedkoper dan krijgt u natuurlijk het verschil in prijs terug. Als een product duurder is dan vragen wij u om een bijbetaling.
Wij zullen dan per E-mail contact met u opnemen of u even bellen.

We verwachten natuurlijk wel van u dat u producten die u wilt ruilen of retourneren onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons terug zend.
Mochten wij een product beschadigd retour krijgen dan kunnen wij u geen geld teruggeven.